Dag 8

9 september 2018 - Cochrane, Canada

Alweer een week in Canada,  dat gevoel hebben we totaal niet. We genieten er elke dag weer van. Tot nu toe hadden we prachtig weer,  steeds rond de 23 tot 25 graden met een uitschieter op vrijdag van 27 graden.  Vannacht heeft het geregend, altijd goed voor de natuur,  je ziet de herfst kleuren al in de bomen terug komen.  Vanmorgen was het alweer droog.  Dus we mogen niet klagen.

Gisteren kaartjes gekocht voor de ijshockey wedstrijd van de "Calgary Flames".  Op tijd naar het stadion gegaan,  en konden goed parkeren. We moesten zakken leeg halen en mijn tasje werd gecheckt,  we hadden film camera mee,  maar die mochten we niet gebruiken. Wel mochten we foto's maken met de mobiel.  Wat een spektakel,  echt een belevenis, vooral omdat ze wonnen met 7 - 3, wij brachten zeker geluk😀😁😀.

Na de wedstrijd zijn we naar ons hotel in Cochrane gereden, niet te ver van Calgary,  maar wel richting Banff, morgen gaan we weer door het park richting het noorden.

'S- avonds hebben we heerlijk gegeten bij de Griek,  het leek een woonhuis, maar het was een goed restaurant die het erg druk had.  Heerlijk gegeten. Op tv hadden ze filmpjes van Griekenland  ook van Samos hihi (weten juliie het nog Claudia en Jorden).

Nog even koffie halen bij Tim Hortens en heerlijk maar onze kamer. Straks heerlijk in bad,  morgen weer op tijd eruit.

1. Claudia en Jorden:
    11 september 2018
    Haha 😂 hopelijk niet over een wilde scooter tocht op Samos 😂.
    Goede reis en lekker genieten samen! 😘