Einde van de reis

26 september 2018 - Weesp, Nederland

Mijn laatste blog over onze reis in Canada.

Onze reis was ten eind en gingen vliegen vanaf Vancouver. We hadden een tussenstop in Calgary..

In Calgary,  moesten we er wel uit,  dus we konden nog even koffie halen.  We hadden daar een 3 kwartier voor, voordat we weer verder gingen.

Ik had op de vlucht vanaf Vancouver naar Calgary,  weinig last van mijn oren,   terwijl hij wel op goede hoogte vloog. Ik had goede hoop dat ik er beter tegen zou kunnen. Onderweg werden wij goed verzorgd, eten en voldoende drinken,  we vlogen nu in het donker.  Heb even geslapen,  maar dat was niet lang. Dus maar filmpje kijken.

Ik was moe,  ogen gingen pijn doen,  van de moeheid. Ik was er klaar mee,  met dat vliegen.

Ik voelde aan mijn oren dat we de landing gingen inzetten.  De kust en Nederland was duidelijk te zien,   prachtig. Kwart voor 12,  veilig geland. Doof,  altijd op Schiphol. Met de trein naar huis en mijn bed ingedoken. We hebben tot woensdag geslapen. Nu ook alles opgeruimd. Voel me nog niet top, nog last van mijn oren,  bah,  je moet er wat voor over hebben.

Hoop dat jullie mijn blog leuk hebben gevonden.  Ik vond het leuk om te maken en het was een onwijs leuke reis.

Een hele mooie herinnering!!!