Dag 2

3 september 2018 - Chilliwack, Canada

Vanmorgen eerst heerlijk ontbijt gehad in het hotel. Ik had het gevoel dat er ieder moment cowboys binnen konden komen. Het was een soort “saloon” . Ik zei dat ook tegen de vrouw achter de bali, deze dame vertelde ons de hele historie van het hotel, er hingen ook allemaal oude foto’s. Ze vertelde over een cowboy die zijn paard ook mee naar boven nam, de foto hing daar ook.

We zijn daarna naar Chiliwack Lake gereden, het was daar prachtig,  het water was mooi helder, zag er sprookjesachtig uit tussen de bergen.

De volgende halte was naar Agassiz, daar woonden opa Benny zijn oom Frank en tante Katherine (goeie herinnering aan).  Vervolgens zijn we naar Harrison Lake gereden,  het was prachtig weer en je kon daar zwemmen, kanoën  en er was een watervliegtuig enz enz, kortom genoeg te beleven.

We vervolgden ons weg naar,  Hells Gate, met een kabelbaan naar beneden, naar de bodem van de kloof,  in de Fraser-rivier hebben ze een zalmtrap aangelegd,  waar je vissen als je geluk hebt, doorheen ziet zwemmen.  Wij niet gezien😒. Konden ook nog goudzoeken, maar helaas ik ben geen millionair geworden. Wel wat gevonden.

We kwamen onderweg nog “Motel Baits” tegen, we  dachten, daar moeten we maar niet overnachten ( serie op Nedflix)

Onderweg hebben we nog gegeten, en ons slaapplaats geregeld in Kamploops.