Dag 18

20 september 2018 - Nanaimo, Canada

Het schiet al op,  nog een paar dagen genieten.  Vandaag heel vroeg uit bed. Het ziet er qua weer goed uit.

Onze onderkomen van de laatste nacht was vreemd, we hebben niemand van dat huis gezien. Moet zeggen, het bed sliep goed en de douche was verder ook lekker,  dat vinden wij toch het belangrijkste.  Maar de prijs en wat je ervoor kreeg daar klopte niets van.

Vandaag zijn we vertrokken naar Vancouver Island.  Een leuk boottocht van 1.5 uur,  vanaf Horse Shoe Bay naar Nanaimo.  Daar hebben mijn oom en tante gewoond.

Vancouver heeft een oppervlakte van 75% van Nedeland.

Aangekomen in Nanaimo zijn we naar Victoria gereden.

Victoria is een stad in het westen van Canada. Het is de hoofdstad van de provincie Brits-Columbia. De stad ligt in het uiterste zuidoosten van het Vancouvereiland. De stad is net als de stad Regina vernoemd naar koningin Victoria.

We blijven 1 nachtje in Nanaimo slapen en nemen morgenavond de boot terug. We hebben een leuk motelletje met een keuken. Vergeleken met laatste nacht een stuk aangenamer.

Her weer was weer heerlijk. Op de boot in de zon was het gewoon warm 👍😊

We vermaken ons, en zullen zien wat dag ons morgen brengt.